Świtoń-Paczkowski

Aktualności

23 wrz
2020

Volkswagen ID.3 w naszym Salonie!

W połowie września do naszego Auto Salonu dotarł najnowszy, w pełni elektryczny Volkswagen ID.3. Ten rewolucyjny egzemplarz w najbliższych dniach trafi w wasze ręce do jazd testowych.

Nasz testowy egzemplarz wyposażony jest w silnik elektryczny o mocy 150 kW/204 KM o maksymalnym momencie obrotowym 310 Nm z baterią litowo-jonową o pojemności 58kWh. Zasięg w cyklu mieszanym określany jest na 424 km1, a emisja CO2 to 0 g/km1.

Wybrane czasy ładowania:

  • Czas ładowania AC 7,2 kW, 0%-100% 09:30 h
  • Czas ładowania AC 11 kW, 0%-100% 06:15 h
  • Czas ładowania DC 100 kW, 5%-80% 00:35 h
  • Czas ładowania 100 km zasięgu przy DC 100 kW 00:08 h

Waga:

  • Ładowność 416 - 541 kg
  • Masa własna min. 1794 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 2260 kg

Osiągi:

  • Prędkość maksymalna 160 km/h
  • Przyspieszenie 0-100 km/h 7,3 s

Wymiary zewnętrzne:

  • Długość, min./ Długość, max. 4.261 mm / 4.261 mm
  • Szerokość / Szerokość, max 1.809 mm / 1.809 mm
  • Wysokość max. 1.568 mm
  • Rozstaw osi 2.770 mm
  • Rozstaw kół przód min. / max. 1.536 mm / 1.548 mm
  • Rozstaw kół tył min. / max. 1.513 mm / 1.525 mm
1. Od 1 września 2018 rOd 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO₂ oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: www.volkswagen.pl/pl/wltp.html